.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: آمل الگوی توسعه صنعتی مازندران می شود

شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وجود ۴۶ درصد صنایع مازندران در آمل، گفت: آمل به زودی الگوی توسعه صنعتی مازندران می شود.
به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار امروز در جمع نمازگزاران جمعه مصلی شهرستان آمل، نماز جمعه را یکی از برکات عظیم نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: برای حضور در بین مردم و ارائه گزارش به آنها، در همه نمازهای جمعه استان حضور خواهیم یافت.

وی، آمل را شهری دارای تمدن کهن و پایتخت شیعه در ایران اعلام کرد و گفت: امروز دو قوه نظام به دست توانمند فرزندان این دیار اداره می شود.

فلاح، آمل را شهر علمای بزرگ جوادی آملی و حسن زاده آملی دانست و افزود: مردم این شهرستان در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد نقش بی بدیلی داشتند و با مشارکت 92 درصدی و رای بالا به دکتر روحانی، سهم ویژه ای در توسعه استان و کشور دارند.

استاندار مازندران با اشاره به وجود 46 درصد صنایع استان در آمل، گفت: آمل می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرستان ها در بخش های مختلف باشد.

فلاح با بیان اینکه دولت در دو جبهه داخلی و خارجی مشغول فعالیت است، تصریح کرد: مهار تورم 43 درصدی و روند نزولی آن در این مدت و افزایش رشد اقتصادی کشور که نقش مهمی در بهبود معیشت مردم دارند دستاورد مهم و بزرگی برای دولت یازدهم است.

وی، دستاورد بزرگ هسته ای در ژنو و علاقه بسیاری از کشورهای دنیا برای برقراری ارتباط با ایران اسلامی را نیز عملکرد مهم و مثبت دولت در حوزه سیاست خارجی ذکر کرد و گفت: بحمدالله و با وحدت و هم دلی، مشکلات کشور یکی پس از دیگری رفع خواهند شد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.